Inte bra

Lagomt till man skrivit en önskelista till tomten och motiverat med hur snäll och duktig man varit så försover jag mig - inte bra! Skulle egentligen sitta i skolbänken vid det här laget. Känner mig rätt illa till mods. Måste ha sovit fruktansvärt dåligt. Vaknade både svettig och yr. Släppte ut hästarna och landade här för att försöka vakna med en kopp kaffe...  stor kopp kaffe.

Jag ska gå in i duschen nu och sen göra mig i ordning för att bränna iväg på stan och inhandla ett par julklappar. Tror en sladdtur i audin gör sitt till en dag som denna. Guuuuud har inte önskat mig en enda pryl till bilen denna jul....skänns rätt konstigt. Får se om jag gör några updates under våren sommaren.....ändå *fniss* Men en breddning står ju överst på "to do" listan.

Nej duschen-stan-barnkalas gäller nu


Älskar livet bakom ratten på min "Blue Scar"




Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha ja nu är jag glad igen! Hoppas att du fick något godis. :)

2008-12-16 @ 14:25:03
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0