Morning



Jaahapp, då var det plusgrader och all snö som kom i helgen är redan påväg bort igen. Gud vad trött jag börjar bli snöslask. Jag som inte är något fän av vintern tycker förståss att det är jätteskönt att det inte känns som om man ska frysa ihjäl om man tappar mössan......men ändå det är ju snart jul, och då ska det faktiskt vara vitt ute.
Har varit uppe i stallet en tripp och mata mina fyrbenta. Ska ta kameran med mig någon morgon och försöka fånga Filles sköna morgonsträckningar vilka liknar en katts.
Nu sitter jag med kaffe och smörgås och drar lite på att gå upp igen. Men ska få dagens träningar avklarade så jag kan fokusera på skolan sedan. Osså måste jag till Odal och köpa lite mer hästmat. Julklapps handel blir det inte förräns i morn...igen ;) Har i alla fall lyckats komma över 3 stycken =)

Prenumerera på min blogg här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0