Planering inför Lucia

Jag har faktiskt anmält mig till Kungsgårdens Ryttarklubbs Luciatåg. Det var superlänge sedan jag red ett. Håller desto hårdare på traditionen om att Fille och jag tomtar på julaftons mornarna =)
Är väl inte allt för mycket för att klä ut hästarna till renar eller hänga på bjällror som dinglar på alldeles vid öron och ögon. Men är det något jag är duktig på så är det glitter! :P
Har ett rött ländtäcke som automatiskt används kring julen såklart men såg att Hööks faktiskt hade ett rätt oskyldigt nu oxå vilken man kan använda och göra en massa glitter stjärnor på ;) Fille kan iaf inte gå med rumpan bar - det är ju december!
Nyfika? så ta en kik på länken: http://www.hooks.se/Butik/default.asp?noneworderid=true&ScreenWidth=1280

Dessutom tror jag mig ha hittat en julklapp...fast tror att den kan vara svår att hålla fräsch i längden. Meeeeen ändå helt i min smak ;P
http://www.hooks.se/Butik/default.asp?noneworderid=true&ScreenWidth=1280

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0