Blue Snow

Alla räkningar är betalda, bokföringen till GavleRacing fixad ska bara dra ut det sista på torsdag när jag är hemma igen.
För tro det eller ej men nu blir det strax sängen. I morn MÅSTE jag komma upp tidigt. Ska fixa hästarna, göra mig i ordning och packa. Sedan drar Per och jag ner till Sthlm för nyårsfirande. Fast först ska jag till Sussane och få håret lite omskött. Känner mig som ett risit fågelbo i skallen just nu *urk* Men det ska bli superroligt att umgås lite med Suzie redan i morn. För det är till henne och Wembo vi ska på nyårsfest på onsdag. Tisdagkväll blir det en tur i Kistagallerian. Glutta på grejjer, käka med Erik och Paulin och sedan bio. Äntligen ska vi se Madagaskar 2 HAHA

Idag var det iaf en sväng på Ryttarstugan och sen Gävle som gällde. Har ju spätt ut mitt Quick Silver schampo och försökt få det att räcka i oändlighet eftersom jag inte sett det på marknaden på länge. Tycker det har gett sån gryms lyster och Fille har nästan varit bländande vit. Men tydligen är Blue Snow efterträdaren så det fick ju bli ett sånt nudå och hoppas på att det är minst lika bra så vi kan förhindra gula haser =) Undrar varför skimmelschampon måste ha så konstiga namn för den delen....?
Fick en grå ylle kofta från Vision av Per och sen oxå en urmysig sjal med tillhörande tumvantar från Gina Tricot =) På det hela taget en mycket bra dag där man fick känna sig bortskämd hihi
Undrar jag hur man kommer känna sig i morn då =) *myyyyyyyys*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0