Mobil leken

Ankie gav mig en liten lek..eller utmaning. Man ska gå igenom sin telefonlista och "beskriva" relationen man har till den person som står på respektive nummer - Here we go!


- Har du pussat nummer 2?
Akademibokhandeln...nog för att jag tvingas läsa mycket under studierna - men även jag har gränser! ;)

- Vad har du för relation med nummer 20?
Mitt icq nummer...ja finns en anledning till att det är memorerat i mobilen, jag använder den typ aldrig.

- När ska du träffa nummer 30?
Börsnytt - någon mer än jag som börjar bli orolig. - Har jag några vänner alls?

- Är nummer 18 söt?
Bengt - lokalnyheternas hästjournalist. Otroligt snäll och rolig ... men söt -nej.

- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Anna B - betecknad som Arne Weise i min mobil efter studentfyllan då hon bjöd på extremt många skratt med sin student anka, som hon kallade för ovanstående namn. Första intrycket jag hade av henne 9 år innan var - plugghäst!

- Gillar du nummer 14?
Aut. Kundtjänst....aldrig använt tjänsten så tycker nog inte om den - någon som vill bli min vän?

- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Amanda R...yes läste Leadership and Gender- kursen tillsammans som de enda svenskarna bland ett gäng kineser. Kursen som jagför övrigt fick betyg A i ;)

- När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Bolf - en kille som bygg om sin Golf, sitter en Bora front på istället därför namnet Bolf =) Springer säkert på honom under sommaren på någon bilutställning.

- Är du nära vän med nummer 23?
Världens bästa Uffe.... nära vet jag inte men god vän med iaf. Äger Sveriges snyggaste Audi A6. Min puts och utställnings kompis. Brukar hänga över en kopp kaffe på hans jobb ibland oxå =)

- Har du gått på bio med nummer 4?
Andreas Sthlm...nej men jag önskar hunnit göra det.......lång historia.

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Christian...hehe tror inte han hänger med mina rockiga moves ;)

- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Anke - tysk kurskamrat i Leadership and Gender. Mina mail innehöll  bla bla bla - uppgiftssnack för skolan och avslutades med "Hoppas du mår bra och kram" typ och hennes innehöll "Achtung achtung". Var det ett svar?

- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Anna T - Veterinär på Gefle hund och kattpraktik Sandviken. Min gamla arbetskollega. Har oxå en syster som tävlar dressyr med en stilig skimmel med namnet Watikan. Så ja, massa kramar till Anna.

- Vad har du och nummer 24 för relation?
Bmw Teres - Som namnet säger, tös som precis som jag älskar BMW. Sitter oxå som ledamot i samma klubb där jag sitter som kassör. Hon hjälper till på våra events och vi brukar åka på samma utställningar. Skönt med fler tjejer från samma stad.

- Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Bohman - tror det vore på tiden att hon och jag gjorde en lång uteritt tillsammans.

- Vad är det bästa med nummer 8?
Att det är min mamma mer än så behöver man väl inte motivera. Finns inget bättre!!!

- Brukar du och nummer 16 träffas?
Badass - nej inte nu något mer. Gjorde  förut när han hade sin fräcka lilla Audi TT.



Prenumerera på min blogg här!

Kommentarer
Postat av: Peer

Din blogg gör mig sugen på att starta en egen älskling... fast om den skulle bli lika rolig och innehållsrik som din vet jag inte ;)



Älskar dig med hela mitt hjärta... många pussar

2008-12-16 @ 23:15:20
Postat av: Stefan W

Hey heyhey! Check in bloggen ;)

2008-12-16 @ 23:18:48
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Ankie

Ha ha varför har du inte raderat numren som följer med mobilen eller simkortet när man köper den/t? typ börsnytt osv? d första jag gör iaf...



Men än en gång så skrev du fyndigt å bra, MVG på utmaningen!

2008-12-21 @ 17:01:40
URL: http://www.ankiesen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0