Drivkraft, lycka, drömmar och framgång

  •  Vad driver egentligen dig i livet?
  • Vad är framgång för dig? 
  • Vad får dig lycklig?
  • Vilka är dina drömmar? 
  • Och vad har du för mål?  

Kan verka som rätt fåniga frågor men sätt dig ner och fundera ett slag. Några av er kommer kunna svara utan att blinka, andra kommer klia sig i huvudet och fundera ett slag. Ett par av er tycker säkert att frågorna stjäl dyrbar tid och skiter i att beakta dem. Men eftersom vi alla har mål, fast vi kanske inte alla vet om det, så kommer du gå och reta dig och fundera tills du kommit på vad som är det rätta svaret för just dig. Dessutom kan det ju ändras från dag till dag...drömmar och visioner kan snabbt ändra riktning. Du har knappast misslyckats för det - bara tagit en annan väg!

Det är jag själv som bestämmer och det är jag som måste "våga" välja framgång.......

Jag personligen har drömmar i alla de olika storlekarna. Några knappast genomförbara men de triggar mig mot olika delmål i livet och får mig att nå framgångar inom olika områden. Dagens drömmar och mål är knappast några storslagna.
Bilen packade ihop så snällt igår kväll i snålblåsten - love it! *NOT*
Inte plånboken heller för den delen. Dagens framgång var att mammas en gammal god vän hade den perfekta bärgaren för min bil och kunde få den till verkstan utan yttre skador. Lyckan var att verkstan ställer in bilen direkt så den får sova i säkert förvar. Målet är att älskade bilen ska bli hel igen och drömen är förstås att det inte kommer kosta mig skjortan. Drivkraften är förstås kärleken till bilen och all härlig tid bakom ratten =)

19.31 Det är dag att knata upp till hästarna för lite kvällsmat och godnattsaga.

Hugs and kisses!


 
Lilla Blue vs bärgaren

Kommentarer
Postat av: Ankie

ohhh jag e första att kommentera! weeeeeeeee

äntligen en blogg fr dig att följa när jag tråkar på jobbet ska bli såååå najs!



jättesnygga bilder btw!



kram kram

2008-11-25 @ 22:43:31
URL: http://www.ankiesen.com
Postat av: Ankie

Mäh hallå ingen uppdatering än ?! ;)

Du har tom fått igång mig m mitt bloggande igen på min sida så nu har vi ett battle... har ju hittat en grej som gör att jag kan uppdatera på jobbet...



come an girl! löve ya

2008-11-26 @ 13:21:29
Postat av: Patricia

Men älskade syster, jag har ju för fasen tränat och förfrysit låren av mig hela fm... Tänk att jag skulle behöva snurra in mig i begrepp som stil- och kodmallar och massa eländiga tecken för att få dig att starta igen. Du sa det - det var fasen på tiden!

Nu blir det en kopp vaaaaarm choklad och förhoppning om att få tillbaka känseln i alla kroppsdelar innan jag dunkar in lite ny text i min blogg stolt



Löööööv ya!

2008-11-26 @ 14:09:09
URL: http://rallybabe.blogg.se/
Postat av: DragonPH - Patrik PH Larsson

?? har hänt me bilen...

2008-11-26 @ 23:51:28
URL: http://dragonph.blogg.se/
Postat av: Patricia

Nja något spökar med tändningen. Bytte tändspolar och tändstift för tre veckor sedan för det kärvade. Alla säkringar är hela. Men problemet återkom nu såååå det måste läsas felkoder innan nån kan säga vart det sitter. Så därför för lilla Blue testa på bärgaren för första och förhoppningsvis sista gången i livet =)

2008-11-27 @ 23:39:54
URL: http://rallybabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0