Julhandel!

Idag är det julhandel som står på schemat. Ska bara ut och mocka i stallet nu innan jag gör mig i ordning och åker ut på äventyr =) Det här har jag sett fram emot, vi blir nämligen två nissar som sköter uppdraget. Jag och goaste vännen Catta. Har suttit och käkat frukost nu och kikat på busarna ute i hagen. Grannhästen var tydligen lite upprörd så Spaniz hakade på. Fille passa istället på att äta Spaniz morgonhö.
Hemma blir pappa och Per som ska tapetsera klart hallen iaf, får se om det blir vardagsrummet oxå... men lät inte som det ;) 

Nu kör vi! 


Kommentarer
Postat av: sara

sv; åh pikeurs ridbyxor är ju så snygga ;D

2009-12-21 @ 11:22:05
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: chioli

Södagkvällens dressyrträning gick riktigt bra, långt över förväntan, blir inte riktigt klok på den där hästen, men det är väl det som är tjusningen. Ikväll blir det ut å röja i nysnön:-)

2009-12-21 @ 14:06:31
Postat av: Chris

Håller med Sara även om jag inte vet vad diskussionen riktigt började med. :D



Julhandeln är avklarad för min egen del i morgon då den sista klappen skall inhandlas på IKEA, IKEA i juletider.. det var inte allt för genomtänkt kanske men nu är det så det får bli.



Vill gärna se en rapport från din dag i butikerna tillsammans med Catta.



Kramar från ett Stockholm som snart saknar snö (det ska bli 1 till 3 plusgrader i Stockholm mellan onsdag och söndag, nåja det blev iaf en vit julafton)

2009-12-21 @ 18:12:34
Postat av: Patricia

Chris << hihi vi hann inte med nå mer uppdateringar under kvällen. Vi fick skynda på lite faktiskt för hinna med resten.

Fanns ingen diskussion om Pikeur, bara ett gemensamt konstaterande ;) Jag hade önskat mig deras "jeans-modell" nämligen, vilka jag oxå fick i julklapp .... jipppie!

2009-12-27 @ 11:29:14
URL: http://rallybabe.blogg.se/
Postat av: Patricia

Chioli<< Skönt att problemen släppte lika snabbt som de uppstått. Vem är det ni tränar för?!

2009-12-27 @ 11:34:38
URL: http://rallybabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0