Mina kära bloggläsare.....

hihi, mina kära bloggläsare hänger inte riktigt med när jag accelererar från noll till tre inlägg på en dag har jag märkt ;) haha kom igen nu kära anhängare - tyck och tryck ;)

Sov för fösta gången ensam i huset i natt, vilket gick kalas. Känner mig verkligen hemma och trygg här redan! Men vem skulle inte göra det i våran höga säng. Behöver nästan en pall för att ta mig upp. Men det är väl modernt tycker jag mig ha sett i Simon och Tomas alla inredningsprog. det senaste året.
Varit nere i ridhuset och trimmat med Spaniz precis som planerat. Tyckte faktiskt att han var rörligare i både has och knä idag.... iaf i början. Sen tror jag att jag hittade en trött muskel när vi skulle rida förvänd vä.glp. Sicken sladdmästare och ville gärna trycka upp baken mot väggen. Men fick rätsida på det efter att ha tränat lite rakriktning innaför spåret så jag kände att han var med på ytter resp inner skänkel och stadig därimellan. Kände av nåt byte - dom satt!

Har städat av och haft mamma och hundarna här på fika nyss så nu blir det att åter knata ut till stallet och ta in hästarna och sen lite föreningsjobb i form av fakturering =) *kaaaatching*

Höres senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0