Taaaddaaaaaaaa.....

Livstecken från liten hästbrutta, weeeiii.....  varit så sjukt mycket senaste tiden så det känns som om man skulle kunna räkna antalet sovtimmar på händer och fötter. hihi Men nu är vi så gott som inflyttade på gården. Har ett par saker kvar att göra i huset, men det är fullt beboeligt iaf. Jag är sååååååå glad!
Dessutom känner jag mig än mer som en hästmänniska nu, trodde inte att det gick men men nu är det hästarna och jag i ett 24/7, ;) Trodde inte att det skulle kännas sån skillnad faktiskt, bodde ju hos mamma och pappa i grannhuset innan vilket oxå angränsar till stallet. Men nu bor jag alltså på samma gård som stallet står på hihihi

Har donat lite under morgonen och nu ska jag ut och rida, har redan hunnit mockat - skönt!
Up up and away!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0