Trötter och Mario för avkoppling



Nu har jag gjort i ordning alla fakturor som ska gå iväg i morgon. Men får sätta mig efter Fredrik träningen och koka ihop någon fin presentation också till GR´s alla underbara samarbetspartners som verkligen stöttat oss med priser och grejer under året!

Nu blir det att dyka ner under täcket och ge sig på en bana av Super Mario Bros Wii som avkoppling innan jag däckar. Fast vi har faktiskt kommit till sista banan redan :P Men antar att det tar desto längre tid för oss att klara den - ett gigantiskt slott!
För er som inte redan har det kan jag gott rekomendera den till årets önskelista. Räkna med att spelet bjuder er på en del skratt under mellandagarna - spela med hela familjen vettja. Upp till fyra personer kan vara med, bara ni har handkontroller.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0