Vart är mina tår?!

Någon som sett dem!?
Tror de försvann efter att jag först varit ute och ridit Spaniz och sedan stått med snö upp till knäna för att fota Saras häst.
Eller kanske sitter de kvar.... bara det att jag fasiken inte känner dem. Är -16 grader här idag, usssh vad jag ogillat vintern. Iaf när det ska vara så förbövelen kallt!
Lite värmde det iaf när Saras lilla föl och sällskapet raggsockan Billy konstat stod och mös och mulade med mig, gooooooos. Inte ett dugg sugen att köpa dem båda....nej nej nej.

Lite bilder från deras hage kommer senare idag, men måste dit en annan gång när Sara kan vara med och hålla undan gullegrisarna. Blev smått ryckigt och skakigt bitvis idag, dessutom på tok för svårt att fokusera med två mular på en varsin axel.

Kommentarer
Postat av: Catta

Nu har jag äntligen hittat hit, var på tiden! :D Satt tårna kvar eller hade de trillat av?! ;) Bamsekram...

2009-12-29 @ 20:04:47
Postat av: Mitt liv som hästnörd

Brrr, -16 grader! Då ska jag kanske sluta klaga på våra 3 minusgrader då!:)



SV: Lite roligt att vi hade skrivit samma inlägg:) Håller med dig om Parzival, han är en ren njutning att se på och dessutom en stor personlighet. Men jag håller nog ändå Totilas liiite högre ändå!:)

2009-12-30 @ 15:01:30
URL: http://casey.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0