Vitt vitt vitt......

Vems blogg eller facebookhåla man än kikar in på idag så är rubrikerna som mest "Snö" eller "vitt" eller "vit jul?!" sååååå jag kan ju inte vara sämre. Efter månader i slask och boende under moln som legat som ett dasslock över hela sverige så blir till och med jag glad att det faktisk faller snö till marken! 
Hoppas bara hästarna känner sig för innan de skenar i väg i nysnön när jag släpper dem i hagen sedan. Så de inte tror att alla knöligheter har försvunnit från marken och det är fritt fram för rejsing.
Spaniz har vilodag idag för sen blir det gymnastik i morn, träning för Fredrik B på tors och träning för Erik Lette på fredag =) Lördag är det nog en härlig prom i skogen som gäller för hans del =)
Fille och jag ska spurta ner till ridhuset alldeles strax. Har redan varit ute och pysslat om honom en sväng, blir lätt att man fastnar med hjärtat.

Mina spår från ytterdörren till stallet i morse syns än iaf..... men kanske inte så länge till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0