Att minnas en myntlåda

Gud vad det är kul att vara ute i svängen lite igen och inte sitta helt insnöad här på landet.
Efter att ha haft ett par riktiga pysseltimmar i stallet med ett varmbad åt Spaniz och massa annat så kom jag iväg till Högbo för att kolla på Linnea och gängets hoppträning för Cia. Obligatoriskt är förstås en stoooor kaffe från Statoil på vägen. Men är det inte märkligt.... jag glömmer nästan jämt bort att jag ska lägga kronorna i myntlådan. Åter och åter igen räcker jag fram handen med mina mynt till expediten. Idag kom jag på mig själv precis när jag skulle sträcka fram handen och röck snabbt tillbaka den. Men då sträckte .... ja det är samma tjej varjegång så hon skrattar iaf med mig när jag flummar, iaf hon sträckte fram handen den här gången och säger "det är ok jag tar dem" - har hon gett upp på mig tro? ;)

Fick iaf prata av mig en massa hästsnack på läktaren idag medan tjejerna skuttade bana på 140 -  jiiiihuuuu!!!!

Lånade en bild från Linneas facebook från en tävling i Avesta.
Beata verkade iaf inte alls lika trött som Spaniz idag........hum.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0