inget har hänt =)

Nej jag är intre skrockfull och tror att fredagen den trettonde är en otursdag. Tror mest att det bara är hjärnspöken. Vi är så inställda på att något dåligt kommer att hända så vi leder oss själva in i fördärvet. Tror jag att något dåligt ska hända så leder jag mig själv ner i något dåligt och direkt kommer "fredagen den 13" beskyllas.
Mycket i livet handlar om vilken inställning man har till saker. Ska jag på tävling och drar upp persiennen på morgonen och regnet bara vräker ner så "måste" man tänka. " Jippie idag ska vi tävla, fy sjutton, nu ska vi visa dem" så har man redan slagit halva startfältet - dvs dem som drog upp persiennen och tänkte "men vad i helvete....vilken jäkla skitdag". Exempel om inställningar kan tas upp i många olika kategorier som sagt jag ska ta mer om det i veckan. Men nu ska jag ta och avsluta min strykning, har hållt på hela veckan för att ta igenom mig en garderob med enbart inslängda kläder efter att jag tvättat dem.... Har gjort en hel del fynd kan man säga..haha några tröjor har jag glömt bort ;)

Klockan 20.00 är det dags att bänka sig framför ännu en omgång av Let´s Dance oxå.
 Kalasbra fredagsprog. tycker jag!
Vem tror ni åker ikväll? Jag hoppas hela tiden på Kitty......


Kommentarer
Postat av: Peer

Lika bra som du är snygg, go och söt babe :)

Now of to the kitchen for some tacos :)

2009-02-13 @ 19:11:03
Postat av: Frida

Fast varför hoppas du på Kitty? Jag förstår inte..

2009-02-13 @ 20:39:32
URL: http://www.metrobloggen.se/oj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0