Konsekvent....

Konsekvent fram....konsekvent bak - skit enkel basis, men fördjäkla svår att få till riktigt bra. Dagens pass var mer psykist utmattande än fysiskt tror jag. Skönt var iaf att det såg då bättre ut på film än vad det kändes. Men det kan ha att göra med att jag så förtvivlat försökte hitta rytmiken i det hela. Jag måste bli snabbare, jag har blivit snabbare men inte tillträckligt. inte på långa vägar märkte jag idag. *gaaaaaaaaaah*  Varför är det "enkla" så svårt ibland.

Dagens händelse är annars att Kronprinsessan Victoria och Daniel förlovat sig. Kan bara säga - GRATTIS! det var ju lite på tiden ;) Hon verkar då vara superkär, när hon tittar på Daniel så ser det ut som om hon skulle kunna äta han utan socker på ;)

Men någon mer än jag som tyckte att hela "semledagen" blev som uppslukad av kärleken som spirade inom kungahusets väggar. Kunde de inte ha väntat till i morn....ska vi tänka på dem nu varjegång det åter är dags för semlor. Kunde de inte ta en egen dag? =( Blev då ingen semla här hemma idag, men har hunnit ätit några redan i förskott. Och i morn är det onsdag - den obligatoriska semmeldagen. Uppsutten träning belönas varje onsdag ;)


Kommentarer
Postat av: Em

Var pluggar du någonstans? Jag läser också till civilekonom :) Kram, Em

2009-02-25 @ 17:19:34
URL: http://madebyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0