Kvällspost



Lyckades färdigställa allt idag....förutom städningen. Den tiden gick till att fota hästar och redigera bilder ;) *host*
Men jag har tvättat lite kläder och vikt undan en massa andra. Förstår inte varför jag har så svårt att få undan kläderna åt något håll. Rena kläder stryks och läggs in i skåpet - lortiga kläder slängs i tvättkorgen och tvättas INNAN korgen är överfull!

Ska ta mig en redigt lång och het dusch nu. Peela och lägga ansiktsmask och smörja in mig därefter. Helt otroligt vad en lite ansiktskur kan boosta upp lystern och välmåeende i hyn. Ska smörja kroppen med lite av Clarins tanning lotion oxå. Är inte helt förtjust i den blekare typen av hudton man får under det här halvåret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0