Like - dislike

Jag gillar internet nästan alla dagar i veckan. Men jag gillar inte när jag plötsligt inte kommer in på sidor med mina inloggningsuppgifter. Av någon anlednings så kommer jag nu inte in i redigeringsprog. till KRK´s hemsida. "Kontrollera dina uppgifter"....mmmmm done.... av olika anledningar måste jag nu vänta till i morn innan jag kan gå vidare *suck* Så här sitter man laddad efter att ha lagt ner en massa jobb på bilder och nyheter som ska upp till allmänhetens beskådan. Men men, hur var det nu..... den som väntar på något gott väntar aldrig för länge? ....eller får alltid vänta för länge? ;) Du väljer själv, mycket i livet är ju en tolkningsfråga. Jag blir ottålig när jag är laddad så jag får alltid vänta för länge tror jag =)

Hästarna har skött sig finemang. Försöker spänna bågen mer o mer. Kom på mig själv idag med att rida så mycket att jag satt ovanpå alltihopa och red med spända lår bara. Fick ruska om mig själv lite för att komma djupare ner i sadeln och verkligen kunna rida med sätet. Och vad händer då, jag känner ju bättre vad som händer under mig. och jag fick mycket mindre häst i handen. Men vi ska forsätta fila det här med stegväxlingar. Det måste bli lite mer explosivt... när jag vill korta traven och få mer tramp så tar det alldeles för lång tid innan vi är "där", där den rätta känslan är. Det måste hände precis på punkten, precis på kommandot. Träna träna träna träna...... har börjat kolla lite på tävlingssäsongen hehhehe. Vore lämpligt att börja med en liten La:5 på Fältis kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0