Mina 3

Mina tre "favoriter" från kvällen som säkert kommer att spelas i bilen framöver. Helt klart lyssningsvänliga enligt mig -Poppigt och fräsht!
I övrigt verkar ju Sverige ha fastnat i en dansbandsepok utan dess like, det skadar inte mig. Men på nåt vis så känns det så typiskt svenskt.....
När jag skrev inlägget innan visste jag dessutom inte om att man gjort om röstningen i melodifestivalen. Vad f-n håller dom på med egentligen? "Nu ska de här två battla och ni ringer och röstar på er favorit av dem här två" sen ska två andra gå vidare och battla. Vinnarna i batteln går direkt till Globen och förlorarna går till andra chansen. SEN har man en internationell jury som väljer kvällens favorit. Och de föll tydligen för Ugglas dramatiska framförande av "snälla snälla"......snälla snälla. Men snälla snälla ......SNÄLLA ni, nu får ni väl ta och hejda er med omröstningar. Dessutom hade hon ju redan gått till andra chansen, vad händer då då? Det känns som det blir mer o mer styrt av folket bakom och vi framför tv:n som betalar bara tror att vi är med och bestämmer. Först ska vi hijja upp oss om lågkonjunkturer och sedan ska vi rösta på våra favoriter om om om om om om igen för en tia per gång. Jo men tjena!


Här kommer kvällens tre bästa enligt mig.







Kommentarer
Postat av: Beffa

Exakt dom var mina favoriter med! :)

2009-02-08 @ 00:16:01
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0