Skuttdag igen

Idag var det så hoppträning igen. Lite mer muskelarbete idag än vanligt med studs, upphöjda cavalletti bommar, serier.... sjuuuuuuukt kul var det. Spaniz hoppade jättefint genom ryggen. Ja, jag vet att jag alltid säger att han är duktig när vi hoppar..... Men som sagt våra ambitioner är inte såååå mycket mer än att ta oss över vad vi...hum läs jag....anser vara lagoma, roliga höjder. Var och kikade på Linnea när hon hopptränade Beata inne på Högbo nu på kvällen. Det var inte var jag ansåg vara roliga höjder haha.....hilfe! Långa banor och höga höjder. Men kul träning att kika på iaf och alla i den gruppen verkar ju ha ambitioner att vilja komma någonvart inom den grenen. Ger alltid något för ens egen ridning och kika på andra, gäller bara att omvandla och översätta infon till sin egna träning. Vissa bitar kan kopplas ihop med andra osv.... =)

Har fixat lite hemma, lite föreningsliv och även hunnit med gymmet idag. Såååååå skönt. Känner att magen kurrar sådär lagomt nu 23.05 får ta och göra någon smörgås och lite Forest Fruit The. Smakar och luktar sååååå gott. En bamsekaffe från statoil drack jag så sent som 21.00 hehehehehehe får se när jag somnar ikväll, men det brukar inte vara några större problem ändå.

Vi höres i morn! =)

Kommentarer
Postat av: Peer

Still the best blogg ever :) Puss

2009-02-04 @ 23:13:16
Postat av: Ankie

Hej babe, så vi fick vara stjärnor för en dag på din blogg rodnar vill ha min pressfotograf m mig ngn dag i framtiden oxå, jag hoppas ju att d syns ngn skillnad nu mot förr när vi rider...



Å jag vill ju fota er snart igen, d va alldeles för längesen jag fick plåta ett fint ekipage!



kramar

2009-02-05 @ 10:08:40
URL: http://www.ankiesen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0