Solig morgon



God förmiddag!
Förmiddagsinlägg är ni minsann inte bortskämda med i denna blogg ;)
Snön har fallit tungt nästan hela helgen men idag har solen brytit ut för att spegla sig i de lagda flingorna. Faktiskt väldigt vackert ute men som vanligt kunde man ju gissa sig till att det skulle vara lite kallare ute igen också. Det var -14 grader när jag kikade på termostaten så hästarna fick äta sitt hö inne, innan jag släppte ut dem för lite bus i hagen. Sitter här med en stor kopp kaffe i vanlig ordning och ska jobba lite. Sen städa och tvätta kläder. Hästarna får ev vila idag. Det beror på lite, får se ikväll om Linnea och jag ska ut på hemligstämplat uppdrag.
Just det .... lyckades få nya inloggningsuppgifter redan igår till KRK´s hemsida - skönt! Nu ligger en massa nya updateringar där de ska va ;)

En bra start på veckan minsann!
Hur ser eran dag ut? Händer nåt skoj?







Kommentarer
Postat av: Beffa

Här händer det inte så mycket, börjar jobba om 1½ timme men har iaf varit ute och powerwalkat i solen. Men fasiken vad kallt det var min näsa frös nog bort ett tag :P haha!

Så ni har också fått massa snö, samma här. Typ översnöad känns det som ;)

Ha en bra dag!

2009-02-09 @ 12:56:14
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0