stryk-er

Nuuuuså! Av någon anledning så kom jag inte in igår och kunde blogga... men jag börjar bli van. Datorer verkar gilla att retas med mig. Känns det igen eller är jag ensam om att tro att datorer har egna små liv? ;)
Gårdagen gick mestadels till att stryka en jäkla massa kläder... vilket jag även fortsatt med nu under em. Går rätt bra ändå när man drar fram strykbrädan framför tv:n. Kan rekomendera att kombinera strykning med något riktigt gott i drickväg. Jag brukar belöna mig med lite Baylies med is - istället för godis...lixom.

Var ute och pulsade i snön igårkväll med Linnea och Beata. Något som märktes idag på hoppträningen. Tror någon hade lite träningsvärk. Denna någon var inte jag =) Men Spaniz längde och kortade sig så gott han bara kunde. Så allt blev ju rätt ..bara att det var lite dålig power i det hela. Gjorde en kalas bra muskelstärkande övning med galoppbommar och hinder. Pumpa pumpa pumpa, snärtig gallopp snärt snärt snärt osså en ganska hög oxer som utgång :P Inga problem när man vet att man typ bara inte kan komma fel hihihi
Ska nog fara in och kolla till Linneas hoppträning ikväll oxå, får se om våra hemliga övningar gav något på henne.

Tallefjanten är vår gäst på gården och som vi tydligen förser med mat. Tyvärr duger det inte att äta ute vid de serverade bordet utan han går rakt på storköket  på terassen =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0