Längtan till nåt varmare..... dyrare...

Man hinner så lagomt fantisera om varmare tider så börjar det snöa igen. Vädergudarna vet verkligen när de ska stöta till *suck* Får istället glädjas åt Idas 3- månaders långa resa. Hon och Maria ska först tillbringa en tid i Bangkok, sen vidare till Kuala Lumpur och Bali. Låter inte ett dugg frestande va?!
Om ni, som jag, vill följa deras långa äventyr i de varmare breddgraderna kan ni kika in i deras resedagbok. Man vet aldrig vad som händer när Ida är i farten ;)
http://www.resdagboken.se/?documentId=3&userId=248090§ion=journey&journeyId=337399&utm_source=RdB&utm_medium=AutoMail&utm_term=TextLink&utm_content=Dagboksmail&utm_campaign=Trafik

Själv är jag iaf helt inställd på en resa till Tyskland under våren. Jag och Per ska ner och hälsa på Pers syster, Anna, som är där och jobbar som hästskötare. Nyligen bytt tävlings- och försäljningsstall och verkar trivas riktigt bra på det nya stället. Inte lockar det ju mindre att hälsa på och se hur hon har det när anläggningen ligger i närheten av Otto Schumacher "centrallager". Då ska det banne mig shoppas!

Fast jag är fortfarande villrådig...ska jag ha ett Schockemöler kandar eller ett OS kandar........???? Någon som vill rekomendera det ena eller andra?!

OS Kandar som jag kan tänka mig......
 
.... Men tillsammans med det här pannabandet - förstås



Dessa båda träns skulle förövrigt passa väldigt bra på lilla Fille =) Osså skulle det inte vara helt fel med ett likadant men i mörkrött till Spaniz! hihi

Kommentarer
Postat av: Peer

Viftar med ett presentkort hos Schumacher tihi

Blir extra varm i hjärtat när du skriver om saker vi skall göra...och att du är så laddad på att åka ner....

PÖSS

2009-02-05 @ 20:31:18
Postat av: Peer

Viftar med ett presentkort hos Schumacher tihi

Blir extra varm i hjärtat när du skriver om saker vi skall göra...och att du är så laddad på att åka ner....

PÖSS

2009-02-05 @ 20:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0