pratsjukan

Mohahahah.... idag fick jag lite ansökningspapper som jag har väntat på ett tag.....*ooohyes* Tänker inte säga till  vad förräns jag fått besked om jag är "in or out". Är jag out så kommer ni gå ovetande i resten av livet, är jag in så lär ni garanterat få läsa det här om inte annat =)

Satt och slösurfade och tyckte synd om mig och min fot. Ingen verkar ju ha någon huskur om hur man kan "suga" ur stickor så den får väl sitta där ett tag till ;) Hittade ett par söta klipp på youtube men fastnade mest för den här. Är våra djur inte helt otroliga. Hundar som säger "I miss my mama" och "I love you", katter som snackar massa och pappegojor som snackar mer än en blyg tonåring ;) Kolla bara in den här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0