Gott Nytt År!

Vi hann äta på Burger King innan jag skulle sitta i stolen hos Suzie *mums* Det hjälper förstås inte min figur till Beach 2009 meeeeeeeeen what the heck ;)
Frissan blev toppen!
Tisdagkväll med stros i Kistagalleria, spenderbrallorna på hos KICKS, middag med Wembo och Suzie och därefter bio. Madagaskar 2 - SE DEN!
Nyårafton spenderades med sovmorgon och sedan en tur i sthlm city innan det var dags att åka hem till duschen och börja gör sig i ordning för kvällens partaj hos Wembo och Suzie hehe.
Nyårsafton blev toppen!
Vi köpte fyrverkeribomber. Det går ju när man står på en villatomt mitt i Jakobsberg....inte ett stall så långt ögat kunde se. Och från backen så var det långt ;)
Nyårsdagen spenderades rätt länge i sängen. Inte bara för att vi inte var hemma förräns halv fyra, det var så trevligt vi hade det, utan för att mitt huvud bankade på friskt. *urk* Ändå drack jag inte nämnvärt mycket *suck*
Sthlms vistelsen avslutades med Burger King "Det hjälper förstås inte min figur till Beach 2009 meeeeeeeeen what the heck ;)"


Kommentarer
Postat av: DragonPH - Patrik PH Larsson

God fortsättning på det nya året ! :)

Låter som du haft fullt ös i varjefall...



Jag har ännu inte bestämt mig vikken lur det blir.

Har du kommit på ngr betydande nackdelar med Omnian ?



kram

2009-01-03 @ 00:54:39
URL: http://dragonph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0