Jag är på gång....

Nyss inkomen efter lite friluftsliv med hästarna. Det är -14 grader så  jag höll mig på marken och promenerade idag för att få behålla värmen själv. De har skött sig så pass bra under veckan att de gott o väl var värda en varsin myspromenad i solen. Nu står de ute o mumsar hö och ser rätt oberörda ut av kylan ändå - måste vara täckena som gör det ;)

Själv har jag bara slagit mig ner en snabbis nu för ta en kopp kaffe innan jag packar väskan och beger mig mot bilen. Vilken väska? Vart jag ska? Jag ska till gymmet!!!!!!!! Jag har fått nog av den här panda-kroppen o saknar min spänstiga o musklade kropp. Om hästarna ska orka komma nån vart så lär ju jag vara i form för att ta dem nånvart oxå =)
Har varit duktig denna vecka och verkligen tänkt på vad som "får" ätas och inte ätas. Igår körde jag lite hemmaträning med Wii fit. Trodde faktiskt inte att det skulle ge nåt....... men många av övningarna känner jag ju igen från passen på Hälsocenter. såååå mina armar och skinka värker redan lite hihihiih - illa!


Innan vi begav oss ut på promenad så borstade Fille och jag håret på varandra. Som ni ser är han rätt så fingerfärdig! Kanske skulle bli frisör?


Kommentarer
Postat av: DragonPH - Patrik PH Larsson

Har du gett upp bilåkandet helt ? (undra)

En ser di ju aldrig på byn längre...

2009-01-17 @ 07:50:05
URL: http://dragonph.blogg.se/
Postat av: Patricia

Svar skickat till PH:

Njaaaeee, har väl tagit det rätt så lungt med stadsåkat. Oftast har man ju varit på väg till nån utställning på helgerna och då står man ju och tokpolerar hela kvällarna innan avfärd =)Ja, trots vetskapen att man kommer o få tvätta om när man kommer fram hehe. De helger man är ledig tycker man bara det är skönt att njuta av lantlivet haha. Man får väl se om det blir mer glida på stan under 2009 ...who knows! ;)

2009-01-24 @ 23:48:21
URL: http://rallybabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0