Påjagande SMS

Hallå.... nu är det illa när man till o med får sms om att updatera bloggen. Faaaast det glädjer mig  förstås oxå att ni saktnat mig här på sidan ;) *got ya*
Jag får berätta om förra helgens tävling i morn när ögonen slutat att gå i kors. Denna vecka har det varit en jäkla massa jobb att göra. Så från att gå och undra vad jag ska sysselsätta mig med, eller vilka bilar jag ev skulle kunna rekomendera och skriva om till kommande nummer av tidningen så fick jag en handfull över ett tele samtal. Denna vecka har jag skrivit om en Skyline, en BMW, en Saab, en Mazda och i morn em ska jag ta itu med en Volvo V70 som tog priset som "Sveriges häftigaste Volvo" i Vallåkra. Skulle ha varit till Sthlm under veckan och fotat en Seat Cupra och gjort fullständigt reportage oxå men den stod på lack så då får den ligga tills nästa nummer. Så snart det blir lite finare väder bara och bilen är klar så ska jag brumma ner till huvudstaden och ta mig an en riktig läckerbit =)

Och mitt i ska det ridas oxå jag och föreningsarbete göras, hemsidor som ska updateras och styrelsemedlemmar som ska informeras..... Fan vad härligt det är när man har nåt att göra om dagarna!!!! ;)

Just nu ganska klämkäckt glad oxå.... har fått kabel av Per så jag kan sitta och ha 32 " tv-skärmen som dataskärm - Cooolt! Nån som vill ta på mig?


Kommentarer
Postat av: Peer

Jag kan tänka mig att ta på dig snygging ;)

puss puss puss

2009-03-14 @ 22:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0