Saknar er

Idag har det jobbats lite, det har tränats hästar, pysslat i torp och jag har dessutom hunnit att omhänderta mig själv en aningen. Det är bara sååååååå skönt när man får hålla igång under dagen. Och nu när det är ljust så länge så är man pigg så mycket längre. Snart är ju faktiskt våren här, de senaste dagarna känns närmast som en försmak av vad som komma skall. Om jag längtar? ja, gissa...... fast det är inte det enda jag längtar efter. Saknar redan min "sis" som häromdagen for iväg med sin pappa piloten över till USA. Jag saknar lilla Ida som är i Thailand på 3 månaders spännande äventyr. Men jag ser fram emot när de båda kommer hem och berättar om deras äventyr. Förhoppningen var ju att torpet skulle vara klart när Ida kom hem i maj så man kunde bjuda hem henne på fika meeeeeen som vanligt. Vi får nog skjuta på inflytten ytterligare lite. Men nu känns det ju iaf som om vi är på väg frammåt igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0