C-tränarutbildningen....

Jiiiihaaa.... fy sjutton vad tiden flyger fram och fy f-n vad mycket jag har att göra 24/7 Tänkte jag skulle avrapportera mig lite så här på söndag fm innan jag och Per beger oss mot sthlm för att fotouppdrag åt gatbilar.se sen är det bara raka vägen hem och sätta sig att skriva 2 reportage...nej...3 är det till o med =)

Skola, hästar, jobb, förening *2.  Har haft presentattioner och inlämningsuppgifter under veckan i både Entreprenöskap och säljteknik, vilka har gått bra så dunk i ryggen för mig. Träningen av båda hästarna har gått riktigt bra.Fille sköter sig som värsta drömponnyn och Spaniz hade väl visserligen en liten tröttdipp igår men avslutade passet med det bästa arbetstrampet hittils *yes!* Och det är såklart¨högsäsong både i GR och KRK så det är massor av saker som det måste fixas medoch styras upp :P

Igår var det iaf vår cruising i Gävle så man fick umgås med en drös underbara vänner och ha skitroligt rent ut sagt. Mitt betyg för gårdagen är fyra stjärnor av fem. För att få den femte hade det gärna kunnat få vara en aningen varmare i luften ;)

Men i fredags kom iaf en sjuuuuuukt roligt besked!
Jag är antagen till C-tränarutbildningen, inriktning dressyr på Strömsholm/Flyinge. *rockar runt* Det var en rejäl dunk i ryggen för min del. Mina tidigare erfarenheter och kunskaper ansågs uppfylla behörighetskraven *rockar runt ännu mer*
Pappas kommentar till mamma var "Men hur mycket orkar den där lilla kroppen egentligen, hon måste trappa ner lite" Jag kan visserligen hålla med honom till viss del men grejen är ju den att jag tycker allt jag håller på med är väldigt roligt. Kanske inte skolan alla gånger då ;) men det är ett nödvändigt ont hihi.  Nåväl det är bara att köra på till hösten oxå så får vi se om jag rämmar in i väggen.... men skulle inte tro det. Är snarare min mage som säger upp sig.... hehehe

Nej nu är det dags för avresa mot Viva la stockholmo!

Kramar från en überglad rallybabe!


Kommentarer
Postat av: Christian

Stort grattis!

2009-05-10 @ 17:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0