Coola killar röker....?

I torsdags var vi bjuda på födelsedagspartaj/valborgsfirande hos Erik inne i Gävle. Hade grymt trevligt under kvällen som avslutades med utgång på Hart Break / Slick City. Lyckades dock i kön in reta mig på en kille som började störa mot en gammal klasskamrat till mig som haft det rätt tufft. Hatar när folk dömer andra och ska trycka ner dem utan att veta vilka de är. Står alltså en kille bakom oss i kön som bara måste tända en cigg ett par meter innan entren. Står och puffar sin jäkla rök rakt i nyllet på Thomas. Frågar sedan om T vill ha en? T tackar vänligt nej. GRabben puffar ännu en gång ut sin rök rakt i ansiktet på T och säger sedan " är du säker? För du vet väl att coola killar röker"
Jag snurrade automatiskt runt och stirrade på killen medan T förvånade mig och svarade "jag är väl ingen cool kille jag då". ..... "hönsmamman" Patricia kunde stolt vända på sig igen.... var nämligen övertygad om att T inte skulle palla hålla humöret i styr *hohohohoho* var tydligen jag som hade svårt med känslorna ;)

Fredag kväll och lagomt mossiga efter dagens bestyr åkte Per och jag in till Gävle för att cruisa och fika med Eddy och Erik. Hamnade på race innan bara för första gången på länge nu. Denna gång för att heja på Eddy som fick storstyrk ;) Men jag fick iaf milkshake och äppelpaj hihihihi

Lördag var mycket som fredag...fast race byttes ut mot bilorientering. Något jag nog kommer vara med att köra nästa gång. Tävlingsmänniskan vaknade i mig när vi fick tag på en överbliven karta och drog ut till någa av stationerna för att heja på.... Eddy - den busen! hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0