8-bitars Nintendospel

Hur många goda minnen har man inte till dessa klenoder egentligen?! Det var ju helt fantastiskt när de kom! hum, har en känsla av att jag själv låter som en gamla dammig sak som skulle kunna tillhöra medeltiden hahah
Men nu ska jag iaf sälja av alla mina 8-bitars spel. Sålde av ett gäng redan för nåt år sedan men nu är det dags igen. Ligger i en kartong här hemma och tar plats bara. Själva huvudenheten gjorde jag mig ju av med redan förra vändan oxå så jag har vissa problem numer att återuppliva minnena vid konsollen. Tur att det finns X-box, x-box 360, PS2, PS3 och Wii i huset som tar 6 gånger så stor plats haha. Märkligt ändå - flesta av dem är undanstoppade i nån garderob eller så. Och varken Per eller jag är spelfreaks.... kanske har jag precis hittat en svag länk hos oss?! hihi

Någon som är intresserad av något av mina spel?!

100:-
Anticipation
Puzznic
Puzznic (med skydd och manual)
Road Fighter (med skydd + manual)
Silent Service (med skydd och manual)

150:-
Off Road
Racket Attack (med skydd och manual)
StarTropics (med skydd och manual)
The Adventure Island II (med manual)
Turbo Racing

200:-
Cobra Triangle (med skydd och manual)
Little Samson (med skydd och manual)
Paper Boy (med skydd och manual)
Tiny Toon
Track and Field II (med skydd och manual)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0