Är inte hösten underbar?!

Jag ska hålla mitt ord och lägga upp ett par bilder på Spaniz ;) Dagen till ära klädde han dessutom på sig lerskruden - passande va!? Gaaaaah vad jag ogillar hösten! Iaf när det bara är slask, häromdagen var det sisådär lagom fruset i marken så man kunde stampa till hagen lite, men sen bidde det sol och plusgrader och vips så kunde Fille träna på sin drifting och sina slide stop i lervällingen. Och föresten, gissa vem som var här idag. Hovslagarna *huuuurrraaaa* dessutom var det gratis, så nu kan Fille trimmas igen!



Öööööh va? Jag? lortig..... neeej det var han där... han som precis gick ut



Lerinpackning för mjukare och lenare hy?


Tack  gode gud att någon uppfann varmvattenberedaren...


.... och Schampo!


E jag inte stilig igen va!? *blink blink*


Kommentarer
Postat av: Ankie

Fina fina spaniz! Du missade en väldigt fin ninna i måndags, vi lyckades väldigt bra (även om nu de andra i gruppen lyckas rida byten som då vi inte riktigt gör då...hosthost) så vi e sjukt taggade inför lördag då vi ska tävla, håll tummarna då! kram kram

2009-10-21 @ 07:40:40
Postat av: Areyanna

Jätte vacker häst=) härlig slogan=) Hoppas du får en fin onsdag=)

2009-10-21 @ 10:41:16
URL: http://areeyanna.blogg.se/
Postat av: Patricia

Ankie>> Ja men jag blåhåller dem ju redan! Men vilka klasser bestämde du dig för nudå?! Tror du fortfarande grubblade när vi snackade sist... Så typiskt att jag missade träningen då =/ fan oxå! Blir det fler gånger kanske? Annars kommer jag till Uppsala så e det bara!

2009-10-21 @ 11:26:06
URL: http://rallybabe.blogg.se/
Postat av: Chris

Varmvattenberedare, schampo och spolspilta tre saker som är guld värda nu under detta halvår av lerinpackningar, slask allt annat som kommer med på köpet.

2009-10-21 @ 21:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0