Vaaar är baaaaggyjeansen? *sjunger till melodin av "bag in box"*

Idag var det ridning på fm och fotoshoot på em! jihuuuu...
Vaknade och var supertaggad men efter att ha ridit sig svettig på två hästar och sedan fått stått i en varm dusch så var det svårt att få på sig tillräckligt mycket kläder för att känna att shooten var lika tilldragande som på morgonen igen. Tanken var tjocka strumpebyxor, långkalsonger... ett par till långkalsongen och allt detta skulle jag gömma under mina "baggyjeans". Fast jeansen har visst rymmt :( så jag fick nöja mig med två lager under vanliga jeansen = tråååångt!

Spaniz var ut i skogen och sprätte lite och Fille och jag var ner i ridhuset. Väldigt enkelt arbete efter att han stått ett par dagar i väntan på hovslagarn. Mycket volter och varierande vägar för att mjuka upp och göra honom följsam i kroppen. Han hade en liten svullnad på vä bak men det kopplar jag till det låååååååååånga bromsspåret som var i hagen när jag tog in i går. Och det fanns ingen värme eller nåt så blev nog bara en liten ansamling vätska, vilken försvann med lite jogging =)

Blev ett par bra pics idag iaf på Dannes Opel Astra som kommer med i nästa nummer av Gatbilar.se. Har suttit och gått igen om dem nu och sållat lite, blir ju en hel del flum oxå ;) såklart!

Så nu blir det sängen, i morgon väntar hästarna som vanligt, lite jobb och en tripp till IKEA och MIO - vår säng, sängbord och köksstolar har kommit!!!



Fröken bissy bokar träning under en pause i shooten =) Fast denna gång e det jag som är eleven. Fredrik kommer upp under nästa vecka så då får man sig en omgång!


Kommentarer
Postat av: emma

God morgon :)

Hoppas du har sovit jättegött :D



Ha en trevlig helg :D

/ Emma

2009-10-23 @ 10:18:47
URL: http://ebolmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0