Inget för sjukdagar

Idag fick jag ett rejält bakslag i min förkylning. Trök trök trök men inget annat att göra än att trycka i sig mängder av Alvedon och bita ihop. Stallet och hästarna får en ju att känna sig en gnutta piggare för stunden.
Har lyckats lägga lite tid på att organisera om på KRK´s hemsida och fixat lite nya annonser samt påbörjat en rampljustext till Gatbilar.se. Just ja, jag berättade aldrig att en av mina bilder hamnade som huvudbild på omslaget av månadens nummer. Blir alltid lika glad av det. Plus att en annan bild blev poster. Totalt skrivna reportage blev ett sexsidigt reportage om Jessicas Supra, ett femsidigt reportage om en Volvo S40, 1½ sida om Jimmys Saab och lite eventbilder =)

Har du inte tidningen och gillar bilar?! Jamen vad väntar du på, börja prenumerera! ;)

Jag som tagit huvudbilden på omslaget!


Ska försöka kurera mig lite nu och ladda inför en aktiv tisdag!
Vad händer hos er ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0