Shopping weeeeekend


Dålig med bloggande över helgen men har faktiskt knappt varit inne något. Det har varit det gamla vanliga tempot. Från stall, direkt in i dusch och ut på uppdrag. Denna gången var uppdragen sjukt roliga.... om än dyra! Men men men.... det är så underbart att äntligen kunna få köpa möbler och detaljer till torpet. Nej fel, till gården har vi kommit överrens om att det faktiskt kan kallas numer =)



Bara ett urval av allt som beställts respektive hämtats =) Jag ska ta lite "livebilder" åt er direkt från torpet.... gården. Men det får bli under veckan. =) Det har nämligen landat jordens teknikbomb oxå ;) Crestronsystemet!


I  övrigt har det som sagt tränats med Spaniz iaf eftersom jag fortfarande inte fått någon kontakt med min hovslagare så han kan hjälpa mig få på Filles sko igen *suck* Men satsningen på min lång, låg och fram vecka börjar ge bra med resultat. Börjar gå lite mer per automatik igen för sötisen.

Sen har jag hunnit jobba lite med att boka fakturor åt Per och företaget. Så skönt när man har det avklarat!

Nu blir det sängen, kommer falla som en nedhuggen tall - tiiiiiiiiimber!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Christian

vad kul att det går bra med Torpet ..eller var det gården? Väntar spänt på live bilderna. ;D

Sängen såg riktigt fin ut och den stolen känner jag igen, sitter på en som ser exakt likadan ut.



Kul också att Spanizen har gått med på träningen.

2009-10-20 @ 02:44:04
Postat av: Christian

Kan du berätta mer om Crestron systemetet? nyfiken

2009-10-20 @ 02:53:21
Postat av: Chioli

ÄÄ Strunta i möblerna och rikta kameran mot Spaniz istället. Våran vecka avslutades med dresyrtävling, vi kämpar mer upp-upp än ner just nu. Ny sadel inköps idag! KUL

2009-10-20 @ 08:03:56
Postat av: isabella

ja, det är ju så :P man måste bara ha nån som påminner än hela tiden :P

Det går bra =)

2009-10-20 @ 11:21:50
URL: http://isabellaf.blogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Haha lite kanske, men det är så himla tråkigt att veta att man alltid får reservplats oavsett om jag hade spöat skiten av alla rikemansungar... x) Men tror att jag ska söka! :D

2009-10-20 @ 15:32:05
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Patricia

*Christian>>* Jag ber Per göra ett gästinlägg på bloggen så får du veta allt som går att veta om grejerna.... iaf det som är viktigast ;)



*Chioli>>* Vad kul! Vilken klass och hur gick det/kändes det? Vad för sadel blev det?! Händer ju massor hos dig just nu märker jag hihi! Och ja... bild och film kommer =)



2009-10-20 @ 16:40:51
URL: http://rallybabe.blogg.se/
Postat av: Christian

Skrattar Tack Patricia. Du är allt för snäll som ber Per göra ett gästinlägg om teknik för min skull, annars fungerar ju mailen. ;)

2009-10-20 @ 18:00:36
Postat av: Patricia

Christian>> haha jaaaa jag är en sickendäringa snäll typ;) Jobbar du på teknikfronten nu eller är du bara allmänt intresserad? Per är redan tillfrågad och han tar sitt uppdrag på största allvar haha info kommer i bloggen! frågan är om han inte startar en egen snart...

2009-10-21 @ 10:39:09
URL: http://rallybabe.blogg.se/
Postat av: Chris

Allmänt intresserad, slutade på El-Giganten för ett år sedan (hade då jobbat i nära ett år) pga. omläggning av budget till en strängare sådan.

Super snällt, som alltid! ;D

2009-10-21 @ 11:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0