Up - Upp

Ingen har väl missat att Disney Pixars nya film film "Up", eller på svenska "Upp" (svår översättning det där) har premiär i morgon den 16 oktober?! Som troget Disney fan tänkte iaf jag att att ett biobesök skulle vara på sin plats! =) Nån mer som gillar Pixars filmer eller ska ni se någon annan film under helgen?




Carl Fredricksen har i hela sitt liv längtat efter att få upptäcka världen och leva livet. Men vid 78 års ålder verkar det vara aningen sent, tills en ödes nyck (den ihärdiga 8-årige scouten Russell) ger honom en ny chans. ”Upp” tar oss med på ett spännande äventyr där det omaka paret träffar på oländig terräng, oväntade bovar och djungelvarelser. Så nästa gång du letar efter äventyr – se Upp!





 

 





Kommentarer
Postat av: Ove Ellemark

Det här var mitt första, men absolut inte sista, besök i din blogg! Riktigt kul läsning men att du kan skriva jag ju sedan tidigare! =)



Kul att du tipsa om nya Disney-filmen, den kände jag inte alls till!

2009-10-15 @ 15:34:37
URL: http://ellemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0