Acer Aspire

Min nya vän heter alltså som rubriken lyder, Acer Aspire. Han hon den det.... kärt "barn" har många namn, är en champagnefärgad liten skönhet. Ultra Thin, Led och numeric kaypad är bara några få alla goda egenskaper den har ;)
Jag pratar givetvis om min nya laptop. Den förra krashade under sista dagen på elmia efter allt superbloggande på mässan. =)

Är just nu på G ut i stallet för att rida busarna men ville iaf uppdatera er om att jag lever eftersom jag upptäckte igår att det var en fasligt massa människor som skrivit i bloggen - superkul!!!!!!!
Kan inte få annat än en nytändning då ju!

Updaterar er mer under em/kvällen =)

Se ya all!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0