Finally

Satt med de sista papprena igår inför bokslutsarbetet. Var lite svårt att koncentrera sig förvisso eftersom hovslagaren var på plats i stallet under nån timme på em. Så man sprang ju jojjo för att kolla så allt gick bra. Spaniz var inte lika stretig i bakbenen som han brukar och Filles framhovar kunde värkas mer än någonsin efter att ha fått gått en period med vanliga skor istället för PG - jippie! Verkar som en skön semester för dem båda bara gav positiva utslag ;)

Efter att ha tagit in dem på kvällen och nattat så startade vi bilen för resa ner till Sthlm. Suttit från 09.00 idag med revisorn. Han gick precis. Gaaaaah gud vad det är snurrigt med bokslut, och inte blir det bättre av att dom som haft hand om bokföringen innan mig soppat ihop det med papper. Men nuså ska det banne mig bli ording och reda! ... eller så blir det ännu värre efter att min freaky hjärna behandlat alla siffror ;0) hihihi

Nu blir det äntligen avresa hemmåt igen! Frågan är om man orka stanna i en viss hästbutik på vägen hem och dreggla på en Pikeur jacka igen - näe orka. Nästa gång jag ser den ska jag fasingen ha råd att köpa den, haha!

Kramar på er!


Kommentarer
Postat av: Ankie

Hur fasiken skulle vi se ut om vi hade råd med allt vi vill ha en dag i framtiden? Hahaha, om man fick gå loss i en hästshop... Jag skulle nog ha pikeurjackor osv privat oxå för de är så himla snygga! kramar

2010-08-06 @ 07:13:12
URL: http://ankiesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0