Fotoshoot

Idag har det jobbats med bokföring och en himla rolig fotoshoot faktiskt ;)
Var upp till familjen S för att ta härliga porträttbilder på de tre barnen, mysbilder på mammsen och pappsen och familjeporträtt - såklart.
Och eftersom jag är som jag är så hade jag såklart föreslagit att alla barnen också skulle fotas ihop med något som hade med deras stora intresse att göra. Det innebar en dotter med häst, en spjuver på fyrhjuling, en tonårsgrabb med Volvo... en pappa på cross. Resultatet efter 3 timmars fotografering var mycket bra - om jag får säga det själv. Man blir ju lixom ställd när man ska göra nåt utöver det vanliga jobbandet och på beställning. Jag ska visa er lite senare tänkte jag. Glad att jag tog med mig Per oxå så vi kunde diskutera och dividera hurvida det skulle jobbas med solljus, blixtar och solskärm hahaha.

Det gav mig lust att experimentera lite i PS, men valde att inte leka av mig på nån av dagens bilder. Vet hur jag blir när jag vill nåt för mycket. Jag överarbetar bilderna nämligen. Så därför plockade jag en av favvobilderna från shooten med Volvo C70 cab. Fler bilder från den shooten och skön story om bygget hittar ni förstås i senaste nummret av tidningen gatbilar.se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0