Oups!

Precis efter att ha skrivit mitt inlägg igår så damp det in en lön..... hoppla hoppla.
Och ni vet ju vad jag hade sagt om Pikeurjackan. "nästa gång jag tittar på den ska jag fasingen ha råd att köpa den". Så väl i bilen påväg homeover satt jag ändå och velade, jag råkar ofta ut för köpångest. Men Per styrde in mot butikens parkering och jag tänke - nåväl nu kan jag iaf besluta om den är värd att följa med hem, eller om jag ska sanera den från minnet, den kanske inte var så speciell ändå.

Det fanns EN kvar, min storlek och dessutom markerad med röd lapp, 30% rabatt. *host* Och jag bara älskar den! Ja, gissa vem som plötsligt studsade ut genom dörrarna en Pikeurjacka rikare. Meeeeen jag tror jag var värd den. Fixar bild under dagen =) Får se om jag ska krama eller hänga Ankie nästa gång jag träffar henne (snart hoppas jag) eftersom det var hon som drog med mig till sthlm när den här butiken hade premiäröppning för nåt år sedan, hihihi. ;)

Nu väntar lite måleri i stallet, ska fixa Filles sida av mellanväggen och putsa lite fönster. Sen är det nog bokföring som gäller igen och jobb inför BCM utställningen.

Just det, jag har fått önskemål om ny inspirerande film på Spaniz. Jag ska se om jag inte kan klippa ihop lite från träningen med Elisabet Lundholm.

Kraaaaamar så länge


Kommentarer
Postat av: Ankie

Vaddå strypa, jag gör ju dig lycklig ser jag jue! Men vi vill ha en dagens outfit med jackan oxå utöver film på Spaniz!



kramar

2010-08-07 @ 13:51:47
URL: http://ankiesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0