Fredagsmys!

Igår pysslades det med hästar, målades hus och uträttades ärenden på stan. På kvällen blev det sån där äkta fredagsmys, med mat från "Thaimojen" utanför Willys. Oförskämt gott att äte nångång då och då. Dessutom var vi in och handlade under tiden, men inte särskilt vettiga saker att stoppa i munnen...... som ni kanske kan se av bilden hahahah
Var såååå skönt att ha en riktig slappfredagskväll. Längesedan vi kunde sätta oss i soffan och bara koppla av. Per brukar gnälla på mig att jag "alltid är på väg" nånstans. Men har ju så många saker som snurrar i huvudet och ända sättet att få veck dem är ju att uträtta dem ;9
Idag var tanken iaf att fortsätta måla på huset, men efter att ha släppt ut hästarna och käkat frukost i morse så kändes vädret alldeles för ostabilt - tyvärr. Så nu e ju frågan, börja plugga lite inför höstens kurser... eller jobba... tror jag måste jobba då vi ska ner till sthlm en sväng igen nästa vecka. Dels till frissan och dels för att träffa revisorn.


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

Jag har även en tävling på bloggen "värsta/pinsammaste bilden" heter den och just nu är det dressyr som temat:

http://satilaryttaren.blogg.se/category/veckans-tavlingsbild.html

Hade varit kul om du vill vara med :)

Tack :)

2010-08-21 @ 17:22:26
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0