En blondins hårproblem


Bjuder på en bild som Per tog i helgen. Jag har ju varit "blond" i många år nu men ibland ger jag mig på ett och annat försök att bli brunett, eller en mysig blandning av nöt och koppar. Avis på dem som klarar av att bära de tonerna. Själv kände jag mig som mors lilla Olle, blir så fasligt röd om kinderna när jag blir mörk om håret. Nåt som jag aldrig tänker på när jag är blond däremot =/ Under mina tonår testade jag till och med att anväda mig av fem olika toner samtidigt för att fortfarande ha det blonda men med sköna mörkare inslag. Det funkade faktiskt, men känner kanske inte att den kombinationen passar mig idag. Undrar jag om man ska våga göra ett nytt försök till hösten igen?! vad tror ni?! Under sommaren ska jag iaf våga mig på extensions.... iiiih vad spännande!
Har ni någon favvo färg som ni själv bara inte passar i?

Nu ska jag powernapa lite innan det är dags att kila över till mammsen och pappsen - har blivit bjuden på middag där ikväll. =)


Kommentarer
Postat av: Chris

Snygg bild! :D

2010-02-08 @ 19:44:53
Postat av: klars-hästblogg

ja, precis, konstigt att man inte tar säkerheten som första prioritering, eftersom många tittar och tar efter !

2010-02-08 @ 21:14:28
URL: http://klarrs.blogg.se/
Postat av: Mitt liv som hästnörd

Snygg och häftig bild! Testa! Det går ju alltid att färga "tillbaka".



sv: Tack så mycket! Så glad jag blir! :)

2010-02-08 @ 21:47:20
URL: http://casey.webblogg.se/
Postat av: Ankie

vilken fin bild på en fin tjej! Esom jag gillar blondiner å själv provat runt lite med massa olika kulörer så kan jag sträcka mig till att du får tillåtelse att vara mörk på vintern å ljus på sommaren. Det är sommarfräscht att vara blond. Men jag håller med om att det är svårt att vara mörkhårig, man måste lära sig att sminka sig för det. En make-up rådgivning samma dag kanske?



kramkram

2010-02-09 @ 07:53:37
URL: http://ankiesen.blogg.se/
Postat av: Catta

Jättefin bild :)

Har babe några planer för fredagskväll? Om inte får du jättegärna komma till järbo och fira min födelsedag, blir utgång i viken på det :) Vet att det är lite i sista minuten men jag har inte kunnat bestämma mig om jag ens skulle fira någonting överhuvudtaget, velig som man är :p

Kramar!

2010-02-09 @ 12:56:00
Postat av: Emil

kolla på ne riktig blogg

2010-02-10 @ 16:14:51
URL: http://emilpeterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0