Spaniz i naturen

Skickar upp bara ett litet litet urval av bilder från dagens uteritt med Spaniz. Tyvärr hade vi lite snålt om tid efter ha ridit Fille innan och "Foxy Lady" väntade. Men var smått trissad att få ett par bilder eftersom han känts så fin sista tiden. Lite spänt för dagen bara för att jag var stressad antagligen, men när kameran väl var av och vi var på väg hem så gjorde spaniz sin allra första passage skulle jag säga - utan att han själv visste om det. Själv så bet jag mig i läppen och bara lät honom spela så många steg som han själv orkade. Självklart inte allt för många - men de som var, var helt perfekt! Nu vet jag att han har det i sig.... lurifaxen!

Ni får två versioner av varje bild här nedan - varav den ena är klickbar så ni får den lite större =)









Und eine schtycke piaff!



Kommentarer
Postat av: linda

sv; vad bra!

vilka fina bilder! ♥

2010-02-05 @ 21:38:27
URL: http://dinlindas.blogg.se/
Postat av: Ankie

D va la på tiden att vi fick se så här fina bilder på er!!!

Å så bra som det ser ut så får ni väl dressa upp er snyggt å av m täcket nösta gång?! Ni har ju inget att skämmas för, inse det!



Massa kramixar!

2010-02-06 @ 15:21:11
URL: http://ankiesen.blogg.se/
Postat av: ponnymamman

SV: Äsch - har du en plan så håll dig t den, tkr jag!!!

...sen om det går åt skogen - det är DÅ du ska improvisera = motivtapet! hehe



Sååå härliga bilder! Som en saga i svensk vinterskrud!!! Härligt!

2010-02-08 @ 22:47:41
URL: http://envanligponnymamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0