Äventyr med Miele

Att städa huset kan bli en "dramatisk" upplevelse, man kanske skulle sluta med det helt enkelt ;) När jag är i sista rummet, badrummet, händer det som bara inte får hända. Jag hörde dramatisk musik spelas i mina öron när pluppen till en av toalettskruvarna släpper och försvinner in i dammsugaren. En såndär liten liten detalj som kan vara otrooooooligt irriterande för ögat. Det är sånna här gånger man bara inte får tänka på de jordbävningsdrabbade på Haiti - stackars drabbade!!!
Per tröstar mig med att det går att köpa en ny. Men som en sann ekonom hävdade jag starkt att pluppen måste kunna hittas i påsen. Per hoppade därmed gladeligen ner och satte sig för att rota efter den.






Kommentarer
Postat av: Ankie

Ha ha ha ha ha ha.



Typiskt oss ekonomer att kläcka ngt så smart som att man kan rota i dammsugarpåsen efter the missing piece ;)



kramar

2010-01-22 @ 11:33:56
URL: http://ankiesen.blogg.se/
Postat av: Sanna

Läs mitt senaste inlägg, jag behöver tips och råd.

Jätte snällt om du vill ge mig råd.



Sanna

2010-01-22 @ 12:17:31
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0