Bara -13 idag *hurra*

ÄÄÄÄÄÄÄntligen gav kylan med sig, nu är det bara -13 grader ute och jag ska rida!!!! *hula hula dansar*
Fick dock sovmorgon av Per som gav hästarna frukost så känner mig smått trögstartad trots att jag dunsade i sängen tidigt igår - faktiskt redan kl 23. *känner sig för pannan* Antar att det tar på krafterna att baka kakor ;) Närå men hann med pyssel som att smörja igenom tränsen framför sändningarna från Olympia oxå innan jag beslutade mig för att dagen inte hade så mycket mer att ge.

Men som sagt nu ska jag fortsätta med hästar! Startar såklart med en STOR härlig kopp kaffe. *slurp*
När jag kommer in så ska jag ge er en story om kakbakningens förvirrade värld ;) OCH jag ska svaraläsarfrågor - det gillas! Så ni som förljer mig ös på med fler frågor! :)


Tur att jag är ett ljushuvud eftersom min häst saknar ett över huvudtaget ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0