Gott Nytt


Ville bara önska er alla ett riktigt gott nytt år! =)
Själv hade vi en supertrevlig "tillställning" här hemma på gården med goda vänner från Helsingborg, Sthlm och Sandviken. Tänkte jag skulle få upp lite bilder som togs med Pers lilla digitalkamera under kvällen. Vi kom i säng vid 05.00. Det var nästan så jag funderade på om jag skulle hålla mig vaken då tills det var dags att ta hästarna men somnade tungt och fick mig iaf 3 timmar sömn innan jag skulle masa mig upp. Gissa om jag blev glad när en kall pojkvän precis återvände till sängen för att berätta att hästarna redan var klara.

Helsingborgaren Johannes anlände i onsdagskväll och åker i morgon - blir fasen tomt efter honom.
Ska ut på stan nu en sväng tänkte vi och visa honom bygden *host* eller ja, Gävle tänkte vi. Får se om någonting har öppet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0