Övervakning

Håller på att testköra en övervakningskamera i stallet nu. Märkligt hur man kan fastna framför dataskärmen för att sitta och titta på de båda rackarna medan de käkar hö. De rör knappt en muskel, men så gött att se dem!
Meningen är att jag ska ha möjlighet att enkelt kolla upp vad som händer där inne om det blir en massa oljud på natten. Spaniz är ju smått klumpig så :)
Men tror vi måste byta kamera, blev en aningen svart på skärmen igårkväll när vi nattat dem :P


Bild från övervakningskameran. *mums mums mums*




Vilar sig efter en snöig dag i hagen, dessutom hamnade Fille i ett snöregn efter att ha nallat ett par kvistar från grannens tall som går in över hagen - uuush sa han!



Dags för kvällskäket!!!


Sen bidde det fasen i mig natt! =/


Kommentarer
Postat av: chioli

Jag tycker nog rörliga bilder med ryttare är lite kuligare. Är just inkommen från en runda i snön med hästern, han gick kanoners, underbara killen. Men de stackars skidåkarna var så faliga så han hade lust att springa hem och lämna mig kvar i skogen.

2010-01-02 @ 13:19:35
Postat av: Mitt liv som hästnörd

Vad är det för övervakningskamera du har? Tycker den visar riktigt bra bilder (utom den sista då:)). Jag har funderat på att ha en i transporten, men aldrig blivit klar att köpa någon.



svar: Haha, skönt att där finns lika hopplösa fall som jag därute!:) Jag glömmer liksom bort att boka tid hos frissan. Men nu är jag prydlig igen, tack och lov!

2010-01-02 @ 16:53:51
URL: http://casey.webblogg.se/
Postat av: Patricia

Chioli<< Ibland är du bara för kräsen! ;) Haha märkligt nog så har vi oftast överseende med sånna grejjer när vi hunnit få en ahaaaa eller ååååh-känsla innan ;) Själv tycker jag du ska starta blogg som jag kan följa! ;) Alternativt att du anlitar mig som fotograf så jag får se den fina hästen. =)

2010-01-03 @ 18:51:59
URL: http://rallybabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0