Seeegt

Hästar, jobb och föreningsarbete *2 har avlöst varandra idag. Har vilat en liten stund nu då jag inte mår alldeles hundra. Hoppas bara inte jag åker på nån förkylning eller nåt - har inte tid!
Tänkte jag skulle ta en lite promenad och få lite frisk luft så kanske man blir lite piggare. Spaniz får nog följa med och sträcka lite på benen. Brukar vara Fille som får hänga med mig på prommisar men han ska ju gå så attans fort jämt =)

Hörde nyss på nyheterna om en tjej på grannklubben som först till sjukhus efter att ha fått en häst över sig. Ska tydligen ha blivit liggandes medvetslös och det hade kommit blod ur örat. Låter ju inte allt för bra :( Hoppas verkligen det inte är något jätte allvarligt - tänker på henne med nära och kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0