Sherlock Holmes


Gårdagskvällen tillbringades inne i stan tillsammans med grabbarna bus. Först bidde det husesyn i Eddys nya lägenhet, sen middag, eller rättare sagt Pizza och sedan bio. Nyutkomna Sherlock Holmes var det bestämt sedan innan.
En helt klart sevärd film för er som gillar action och spänning, blandat med en uns humor när man som minst anar det. Jag fick mig ett och annat skratt emellan alla actionscener iaf =) Kanske en aningen lång, man hade nog kunnat komprimera det hela en aningen för att komma till slutsatsen :) Att tro eller inte tro på svart magi?!?!? Creapy!

"Hela rikets säkerhet står på spel när Sherlock Holmes och Dr Watson följer spåren efter en samvetslös skurk, vars planer kan omstörta hela det brittiska imperiet. Holmes mäter gärna sitt skarpa intellekt mot sjuka brottsgenier, men om det krävs slåss han mot skurkarna på ett mer handgripligt och kraftfullt sätt."


Kommentarer
Postat av: Ankie

Ja den filmen såg jag en trailer på när jag va på 2012, den såg kul ut, bra skådisar!



Min blogg har vaknat igen, kolla där sen!

massa kramar

2010-01-09 @ 20:36:02
URL: http://ankiesen.blogg.se/
Postat av: Warnmark - Tävling i bloggen -bloggen för dig & din häst

Tävling i bloggen, du kan vinna ett schabrak med matchande huva från Waldhausen :)

2010-01-10 @ 11:50:10
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: jenny

Den där filmen skulle jag vilja se :)

2010-01-17 @ 00:40:56
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0