Mammas dag

Sådär nu har man redo att traska ner till mammsen för tårta. För det är ingen vanlig dag, det är mammas födelsedag!
Helt slut efter att traskat på stan. Trodde det var en form av friskhetstecken att min fot röck i takt till musiken i morse. Men som vanligt har jag alldeles för stora förhoppningar när det gäller tillfrisknande. Butiksbeträdena tittade på min röda näsa som om jag vore en vandrande smitthärd, ändå hade jag lagt på med en härlig färgskala mot rosa på ögonen för att avleda - suck.
Som vanligt trodde jag dessutom att det jag skulle köpa var plätt lätt att få tag på, därtill trodde jag också att jag visste ca priset. Fet bom på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0