nåt starkt kanske

Jag var till en början heeeelt övertygad om att jag bara svalt alldeles för mycket damm och grus under lördagens tävling. Vilket inte heller blev bättre på söndagen när jag satt och skuggtränade med Maggan hela em och det började damma på. Men när jag vaknade igår så insåg jag att det inte var grusets förtjänst att jag känt mig tjock i halsen. Har åkt på en riktig dunderförkylning. Rör mig i hastighet som en snigel, någon sitter och hamrar i min skalle.... kan det vara en överlevande hjärncell? ;) Vill vända ut och in på luftstrupen och klia, retar hela vägen ner i lungan och jag kan inte förstå hur mycket det kan rinna ur en näsa trots att den är så täpt att man inte kan andas...... Man skulle kanske ha provat det där med att dricka nåt starkt. Tror tyvärr inte nya Cosmopolitan från Smirnoff inräknas där. Men kan rekomendera den för härliga sommarkvällar och tjejfester. Glöm för guds skull inte is och lime bara!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0